test banner
Klantenservice

Op deze pagina vind u alle informatie m.b.t. TacticalLoadout B.V., onze webshop, onze werkwijze, retourprocedure, etc. Onderstaand alvast een overzicht van vel gestelde vragen.

1 Producten in de webshop
1.1 Staan alle producten die TacticalLoadout kan leveren in de webshop?

Nee, niet alle producten die wij kunnen leveren staan in onze webshop. Dit aangezien het vrijwel onmogelijk is alles in de webshop op te nemen. Uiteraard kunt u wanneer u een specifiek product zoekt altijd even contact met ons opnemen. Wij doen dan ons uiterste best u de gewenste producten te leveren.

1.2 Kan ik producten komen bekijken of passen?

Ja, dit is mogelijk. Wij hebben een winkel aan de Hondsruglaan 89-01 te Eindhoven waar u op reguliere openingstijden langs kunt kunt komen om producten te bekijken of passen. Uiteraard kunt u hier ook uw bestelling afhalen.

1.3 Welke merken voert TacticalLoadout allemaal?

U kunt voor de volgende merken bij ons terecht: - 5.11 Tactical - Big Dragon - BlackField - Blue Force Gear - Bollé - Claw Gear - Cold Steel - CRKT - FrogLube - Glock - Haley Strategic - Hazard4 - Hydrapak - IMI Defense - Invader Gear - Magpul - Mechanix Wear - Perfecta - Revision - Smith Optics - SwissEye - Tasmanian Tiger - TruSpec - Warrior Blades - Wiley-X - X-Marker - Etc.

2 Bestellen en Levertijden
2.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Via onze webshop kunt u uw bestelling eenvoudig plaatsen en uw bestelling volledig online afronden.

2.2 Kan ik na het bevestigen van mijn bestelling nog een producten toevoegen?

Ja, wanneer u er na het plaatsen van uw bestelling achter komt dat u iets vergeten bent dan kunt u ons per e-mail laten weten welke product(en) wij aan uw order kunnen toevoegen. Vergeet echter niet om uw ordernummer ook in deze mail te vermelden.

2.3 Is het product op voorraad bij TacticalLoadout?

In onze webshop kunt u bij elk product zien of dit wel of niet op voorraad is. Wanneer wij het uit eigen voorraad kunnen leveren kunt u dit zien, dan staat de levertijd op 1 werkdag.

2.4 Wat is de levertijd wanneer een product niet op voorraad is bij TacticalLoadout?
Wanneer u een product besteld dat niet bij TacticalLoadout op voorraad is dan is de levertijd variabel. Dit aangezien wij werken met verschillende leveranciers binnen Europa. Als een product niet op voorraad is is er altijd een indicatieve levertijd vermeld bij dit product echter kan het zijn dat dit afwijkt van de werkelijke levertijd aangezien wij geen actieve koppeling hebben met de voorraadsystemen van onze leveranciers. Het kan dan ook voorkomen dat in de webshop een product op "Op voorraad bij leverancier, 5 tot 7 dagen levertijd" staat en dit toch uitverkocht blijkt te zijn. U heeft dan altijd de keus de bestelling te annuleren, te wachten tot het product weer beschikbaar is of te kiezen voor een ander vergelijkbaar product.
3 Betalen en Betaalwijzen online
3.1 Welke betaalwijzen bied TacticalLoadout?

Voor bestellingen die verzonden worden bied TacticalLoadout u de mogelijkheid te betalen met iDeal, PayPal, Creditcard, Sofort, Bankcontact/Mistercash of op basis van vooraf overmaken. Wanneer u uw bestelling op komt halen kunt u met PIN of contant betalen. Heeft u vragen over betaalwijzen neem dan gerust contact met ons op.

3.2 Hoe kan ik betalen wanneer ik voor "vooraf overmaken" heb gekozen?

Wanneer u er voor gekozen heeft de betaling van uw bestelling vooraf over te maken dan kunt u de betaling overmaken naar IBAN NL70 INGB 0006 0186 77 t.n.v. TacticalLoadout B.V. te Eindhoven.

4 Verzending van uw bestelling
4.1 Met welke vervoerder verzend TacticalLoadout?

TacticalLoadout verzend met PostNL en zal alle zendingen mits anders overeengekomen verzenden als basispakket.

4.2 Welke verzendkosten berekend TacticalLoadout?

TacticalLoadout verzend pakketten als basispakket en rekent hiervoor 6,95 verzendkosten bij pakketten tot 10 kilo. Wanneer een product (incl. verpakking) door de brievenbus past verzenden wij deze als brievenbuspakket en zijn de kosten hiervoor slechts 3,85.

Bij zwaardere pakketten zullen wij altijd contact met u opnemen om de voor u beste en meest voordelige verzendwijze af te stemmen.

4.3 Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Indien de producten op voorraad zijn zal uw bestelling, mits op werkdagen voor 15:00u besteld, in de meeste gevallen binnen Nederland de volgende dag al bij u worden afgeleverd. Let hierbij echter wel op dat wij op maandag GEEN pakketten verzenden i.v.m. sluiting.

Uiteraard kan het voorkomen dat hier een dag langer overheen gaat i.v.m. mogelijk afwijkende activiteiten van PostNL. Voor leveringen naar België en Duitsland dient u rekening te houden met een langere levertijd.

5 Afhalen en betalen bij afhalen
5.1 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, u kunt producten ook afhalen in onze TacticalLoadout Store tijdens reguliere openingstijden.
5.2 Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
U kunt uw bestelling, tijdens openingstijden, afhalen aan de Hondsruglaan 89-01, 5628 DB te Eindhoven.
5.3 Kan ik betalen bij afhalen?
Ja, alle bestellingen welke u wilt afhalen in onze TacticalLoadout Store kunt u contant of met PIN betalen.
5.4 Kan ik met PIN betalen?
Ja, u kunt bij het afhalen van uw bestelling met PIN betalen.
6 Bestelling Annuleren of Retourneren
6.1 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling zolang deze nog niet aan u verzonden is ten alle tijden annuleren. Wanneer uw bestelling reeds is verzonden kunt u het pakket weigeren en zullen wij uw betaling zodra het pakket bij ons terug in bezit is aan u terug storten.

6.2 Kan ik mijn bestelling nog annuleren bij afhalen?

Ja, dit is geen probleem tenzij wij het product speciaal voor u besteld hebben. Wanneer u uw bestelling komt afhalen en bij het zien van de producten uw bestelling toch nog wenst te annuleren dan is dat uiteraard mogelijk. Wanneer het product speciaal voor u besteld hebben is annulering niet meer mogelijk.

6.3 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u heeft wanneer u een product via internet besteld en toegestuurd krijgt altijd recht op 14 dagen bedenktijd en vervolgens 14 dagen om uw bestelling aan ons, zonder opgaaf van reden, te retourneren. Dit is echter alleen van toepassing wanneer een product in 100% ongebruikte staat is en de verpakking niet geopend is geweest.


Bij een retourzending zullen de producten hierop dan ook beoordeeld worden en zal indien uw retour aan deze eisen voldoet uw betaling binnen 14 dagen, na ontvangst bij TacticalLoadout, naar u terug geboekt worden.


LET OP: Retouren worden enkel in behandeling genomen wanneer de "Herroepingsovereenkomst", welke u kunt downloaden van onze startpagina, volledig ingevuld en samen met een kopie factuur bijgevoegd is.

6.4 Wat moet in bijvoegen wanneer ik mijn bestelling retourneer?

Indien u uw bestelling wilt retourneren dient u een volledig ingevuld "Herroepingsformulier" en een kopie van uw factuur bij te voegen.

Het "Herroepingsformulier"kunt u downloaden op de "VERZENDEN EN RETOURNEREN" pagina.

7 Bestelling ruilen wanneer u bijv. de verkeerde kleur of maat heeft besteld
7.1 Ik heb een verkeerd product besteld, kan ik dit nog ruilen?

Ruilen is altijd mogelijk, houd er echter wel rekening mee dat het ruilen van een product waarbij u zelf een verkeerde keuze heeft gemaakt 2x verzendkosten kost. (1x om het product retour te sturen en 1 x om het nieuwe/andere product geleverd te krijgen).

7.2 Ik heb een verkeerde maat kledingstuk besteld, kan ik deze nog ruilen?

U kunt het kledingstuk, mits in onbeschadigde verpakking en voorzien van de labels, gewoon ruilen. Houd er echter wel rekening mee dat wanneer het product helemaal in orde is (geen mankement heeft) maar bijv. de verkeerde maat is er wel extra verzendkosten bij komen. U betaald dan namelijk 2x verzendkosten. (1x om het product retour te sturen en 1 x om het nieuwe/andere product geleverd te krijgen).

Wij adviseren u dan ook altijd de maattabel te raadplegen en uw maten goed te controleren. Mocht onverhoopt geen maattabel bij het artikel zien staan neem dan gerust contact met ons op.

7.3 Wie betaald welke kosten bij retourneren na foutief besteld?

Wanneer u een product foutief heeft besteld dan dient u rekening te houden met de volgende kosten van 6,95 voor het terugsturen naar TacticalLoadout en vervolgens ook nog 6,95 voor het opnieuw aan u verzenden van het juiste product. TacticalLoadout is uiteraard niet verantwoordelijk de keuze (bijv. maat/kleur) van uw aankoop.

7.4 Wat moet ik bijvoegen als ik een product wil ruilen?

Indien u uw bestelling wilt ruilen dient u een volledig ingevuld "Herroepingsformulier" en een kopie van uw factuur bij te voegen. Vermeld op het "Herroepingsformulier" ook duidelijk welk product u hiervoor terug wenst te ontvangen.

Het "Herroepingsformulier"kunt u downloaden op de "VERZENDEN EN RETOURNEREN" pagina.

7.5 De BESTE oplossing is voorkomen!

Voorkom ruilen van een verkeerd besteld artikel en check vooraf even goed of je de juiste maat besteld. Raadpleeg hiervoor altijd even de maattabel en meet jouw maten na.

Mocht je twijfelen over de juiste maat of van een bepaald product geen maattabel kunnen vinden dan kun je hiervoor altijd contact met ons opnemen. We denken dan graag met je mee.

8 Garantie en Klachten
8.1 Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

TacticalLoadout hanteert de door de fabrikant opgegeven garantie termijn op alle producten. In de meeste gevallen is dit 1 jaar.

8.2 Wat moet ik bij een reparatie/garantiegeval bijvoegen?

Wanneer u een kapot/defect product heeft verzoeken wij u dit aan ons te retourneren met een volledig ingevuld "Herroepingsformulier" waarop een duidelijke klachtomschrijving is vermeld en daarbij een kopie van de factuur/aankoopbon.

Het "Herroepingsformulier"kunt u downloaden op de "VERZENDEN EN RETOURNEREN" pagina.

Retouren/garantiegevallen welke NIET zijn voorzien van deze documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

8.3 Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Hoewel wij ons best doen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u ontevreden bent over onze een bepaalde kwestie. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent en nemen uw mening zeer serieus.

Mocht u een negatieve ervaring hebben met betrekking tot onze service dan horen wij het graag. U kunt uw klachten per e-mail versturen naar klantenservice@tacticalloadout.nl

8.4 Hoe snel neemt TacticalLoadout mijn klacht in behandeling?

Na ontvangst van uw klacht zullen wij uw klacht inhoudelijk behandelen. U krijgt altijd binnen enkele dagen uitsluitsel over uw klacht. Daarna zullen wij zo spoedig mogelijk met u tot een oplossing zien te komen.

9 Contact opnemen met TacticalLoadout B.V.
9.1 Wanneer en op welk nummer is TacticalLoadout bereikbaar?

TacticalLoadout is bereikbaar op het nummer 040-845 1351 gedurende onze openingstijden;

  • Maandag GESLOTEN
  • Dinsdag van 13:00 tot 21:00
  • Woensdag GESLOTEN
  • Donderdag van 13:00 tot 17:00
  • Vrijdag van 13:00 tot 21:00
  • Zaterdag van 11:00 tot 16:00
9.2 Op welke e-mailadressen is TacticalLoadout bereikbaar?

TacticalLoadout is bereikbaar via meerdere e-mailadressen aangezien wij uw mail graag gericht ontvangen en daarmee zo spoedig mogelijk kunnen beantwoorden.

  • klantenservice@tacticalloadout.nl: Voor al uw vragen m.b.t. producten en lopende orders.
  • administratie@tacticalloadout.nl: Voor al uw vragen met betrekking tot betalingen en andere financiële zaken.
  • retouren@tacticalloadout.nl: Voor vragen met betrekking tot garantiegevallen en retouren.
9.3 Kan ik ook contact opnemen via een contactformulier?

Ja, in onze webshop hebben we een link naar onze "Contact" pagina. Op deze pagina vindt u een contactformulier waarmee u ons een vraag kunt stellen of reactie kunt sturen. Wij zullen hierop in de meeste gevallen de zelfde dag nog reageren.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »